ALDI Magyarország

Az ALDI Magyarország piacvezető élelmiszer kiskereskedelmi márka. Hálózatának első áruházát 2008-ban nyitotta meg hazánkban. Jelenleg országszerte több mint 145 üzlettel van jelen és több mint 4200 főt foglalkoztat.

Az ALDI-val legtöbbször vásárlóként találkozunk, azonban érdemes tudni, hogy munkáltatóként is jelen van a piacon. A bolti és raktári pozíciók mellett számos irodai állást is kínál, valamint nemzetközi IT és üzleti szolgáltatóként is működik. Bolti eladó pozícióink országszerte, a raktári és irodai állások a biatorbágyi logisztikai és ügyviteli központban, míg az IT és üzleti szolgáltatásainkhoz kapcsolódó pozíciók a budapesti és pécsi irodáinkban érhetők el.

Az ALDI-nál nagy hangsúlyt fektetünk munkatársaink egészségére, ezért rendszeres jelleggel, ingyenes egészégügyi diagnosztikai lehetőséget biztosítunk nekik, továbbá az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozás érdekében naponta friss zöldség és gyümölcs áll a rendelkezésükre. Az egészségmegőrzés érdekében 2021 év elején minden munkatársunk számára több hétre elegendő, C és D vitamin tablettákból álló csomagot biztosítottunk térítésmentesen. Az ALDI által támogatott sportrendezvényeken munkatársaink ingyenesen részt vehetnek.

Munkatársaink fejlődésének érdekében számos képzési lehetőséget biztosítunk (akár online formában is), valamint kedvezményes szolgáltatásokat és tarifákat teszünk elérhetővé számukra partnercégeinken keresztül. Azért dolgozunk minden nap az ALDI-nál, hogy üzleteink zavartalanul működhessenek és a vásárlóink minden nap elégedetten térjenek be hozzánk. Megalakulásunk óta folyamatosan növekedünk, fejlődünk,  és kollégáink egy dinamikus környezetben alakítják cégünk portfólióját.

Azért dolgozunk minden nap az ALDI-nál, hogy üzleteink zavartalanul működhessenek és a vásárlóink minden nap elégedetten térjenek be hozzánk. Megalakulásunk óta folyamatosan növekedünk, fejlődünk,  és kollégáink egy dinamikus környezetben alakítják cégünk portfólióját.

Foglalj magadnak időpontot egyéni interjúra az ALDI Magyarország munkatársaihoz!
Görgess lejjebb, mert az ALDI három munkatársához is tudsz időpontot foglalni!

Kronavetter Ádám- IT Manager
2021.04.28. 16:30-18:00 és 2021.04.29-én 15:00-18:00

Magyar Gábor- IT Manager
2021.04.28. 13:00-18:00 és 2021.04.29. 13:00-18:00

Németh Márton- IT Team Leader
2021.04.28. 13:00-16:00 és 2021.04.29. 13:00-16:00

Nyitott pozíciók / Jobs:

1. Incident Manager
Az új munkatárs feladatai:

  • Incident Managerként a Service Desk szolgáltatásainak minőségének felügyelete és biztosítása
  • Incident Management folyamat napi szintű lebonyolítása, felügyelete, szükség szerinti fejlesztése
  • folyamatosan kapcsolatot tart a menedzsmenttel, és információt szolgáltat a folyamattal, hibajegyekkel, mérőszámokkal kapcsolatban
  • a Service Desk Agent kollégák munkájának támogatása
  • szükséges dokumentáció minőségének ellenőrzése
  • kooperáció a belső és nemzetközi társosztályokkal, szolgáltatásokért felelős személyekkel

2. Service Desk Agent – German and English speaking
Az új munkatárs feladatai:

  • európai üzleteink, irodáink és logisztikai központjaink IT támogatása telefonon és e-mailben
  • felmerülő IT hibák elemzése, megoldása, illetve továbbítása
  • problémabejelentések és igénylések dokumentálása
  • kapcsolattartás a specializálódott IT csapatokkal
  • programok telepítése, adatmentés és a technikusok támogatása táveléréssel
  • új hardverek és szoftverek tesztelése

3. Service Desk Agent – Italian and English speaking
Az új munkatárs feladatai:

  • európai üzleteink first level szintű támogatása (HW, SW, kasszarendszerek)
  • telefonon és e-mailen beérkező kérések feldolgozása, hibajegyek készítése, valamint a support-tevékenység dokumentálása
  • az üzletek informatikai rendszerében felmerülő szoftver és hardver hibák elemzése, megoldása, vagy továbbadása
  • kapcsolattartás a második és harmadik szintű megoldócsoportokkal
  • telepítések, adatmentések és technikusi feladatok támogatása táveléréssel
  • új hardverek és szoftverek tesztelése

4. Knowledge Coordinator
Your responsibilities:

  • Checks knowledge articles for compliance with IT policies, guidelines and correctness
  • Collaborates with IT/Business Service Owners to approve knowledge articles
  • Manages knowledge lifecycle (publish, review and retire articles)
  • Checks validity and actuality of the documented knowledge
  • Creates ad hoc knowledge-related reports for stakeholders
  • Enables the organisation to gather, analyse, store and share knowledge
  • Improves efficiency by reducing the need to rediscover knowledg
  • Reduces the time necessary to discover necessary knowledge

5. Quality Coordinator
Your responsibilities:

  • Creates and maintains quality management system
  • Continuously monitors customer satisfaction
  • Identifies patterns and trends as related to service quality
  • Maintains strong work relationship with the Continual Service Improvement Managers
  • Provides on-going feedback for Team Leaders and collaborates with the management
  • Works closely with Training Coordinators to identify and recommend department training needs
  • Cooperates with Knowledge Coordinators to identify knowledge articles in need of revision

6. Reporting Specialist:
Your responsibilities:

  • Analysing available data, searching for possible improvement areas
  • Presenting and visualising conclusions
  • Having a deep understanding of metrics
  • Creating and providing reports for management and other departments
  • Continual improvement and development of the reporting processes
  • Cooperation with national and international IT departments

7. Senior IT Professional – Active Directory and Security:
Your responsibilities:

  • providing support regarding Active Directory for ALDI International countries (Europe, United States, Australia)
  • analysis, classification and solving system failures
  • handling incidents, requests and changes
  • taking part in certificate management
  • improving processes (documentation, automation)
  • cooperate with national and international IT departments

8. Senior IT Professional – Desktop Service – az állást betöltötték
Your responsibilities:

  • providing 2nd level support regarding Desktop Services for ALDI International countries (Europe, United States, Australia)
  • planning and development of automated Windows operating system installations
  • supporting the selection of new client hardware (e.g. notebooks, convertibles, thin clients)
  • being a contact person for Windows 10 support requests
  • supporting client migrations in an international environment

9. Senior IT Professional – Microsoft Exchange
Your responsibilities:

  • providing 2nd level support regarding all Microsoft Exchange related incidents for ALDI International countries (Europe, United States, Australia)
  • analysis, classification and correction of system failures within the scope of incident management
  • handling requests and changes
  • cooperation with our national and international IT departments

10. Senior IT Professional – Software Distribution and Patch Management
Your responsibilities:

  • providing 2nd level support regarding Software Distribution and Patchmanagement for ALDI International countries (Europe, United States, Australia)
  • extension and maintenance of the Software Distribution infrastructure (Ivanti Endpoint Manager)
  • regular configuration of patch days for clients, store- and server systems
  • tracking of overall patch compliance based on actual patch deployments

11. Payroll Specialist
Your responsibilities:

  • providing HR Payroll support for the ALDI Headquarters in Germany
  • preparation of the monthly wage and salary statement
  • managing master and transaction data in SAP HCM
  • you will be the contact person for our employees in matters relating to wage tax and social security law
  • preparation of certifications
  • communication with health insurance companies and public authorities

12. Beszerzési asszisztens
Az új munkatárs feladatai:

  • nemzetközi IT csapatunk beszerzési munkafolyamatainak támogatása
  • rendelések koordinálása, nyomon követése a kiszállításig
  • külsős partnerekkel való kapcsolattartás
  • rendeléssel kapcsolatos dokumentációk kezelése
  • részvétel a folyamatátvételben
  • közreműködés a business-folyamatok fejlesztésében

13. Elemző munkatárs
Az új munkatárs feladatai

  • a központi beszerzéssel kapcsolatos rendszeres és ad hoc riportok, elemzések, kimutatások készítése,
  • Excel táblázatok kezelése, frissítése, aktualizálása, vonatkozó adatok naprakészen tartása,
  • prezentációk előkészítése, aktualizálása,
  • visszatérő vagy eseti elemzések készítése különféle adatforrásokból.

14. Regionális értékesítési vezető
Az új munkatárs feladatai:

  • a 9 hónapos, magyar és külföldi betanulást követően az 5-7 üzletből álló, saját értékesítési terület felelősségteljes irányítása
  • a személyzettel, a bolti folyamatok tervezésével, szervezésével és ellenőrzésével kapcsolatos döntések meghozatala az üzletek optimális működése érdekében
  • kimagasló színvonalú vevőkiszolgálás biztosítása

15. Üzletvezető
Az új munkatárs feladatai

  • árurendelés és áruprezentáció
  • munkaerő beosztásának tervezése, a beosztottak irányítása és motiválása
  • kasszák leszámolása
  • árufeltöltés
  • adminisztratív feladatok

16. Bolti eladó
Az új munkatárs feladatai

  • árupakolás
  • kasszázás
  • helyben sütött pékáruk megsütése
  • takarítás

17. Grafikus munkatárs
Az új munkatárs feladatai:

  • online és offline grafikai anyagok szerkesztése, méretmutációk készítése,
  • Webdesign, HTML tartalmak szerkesztése,
  • nyomdai előkészítés,
  • kreatív ügynökségekkel történő együttműködés,
  • esetenként tenderkiírásokban való részvétel

Cégbemutatók, Karriernap