Leírás
Főbb feladatok:
Az iroda alapvető napi működésének biztosítása; Vezető munkájának adminisztratív támogatása; Beérkező és kimenő dokumentumok, illetve posta kezelése; Szerződések, dokumentációk, iktató rendszer kezelése, irattározás; Céges flottakezelés (telefon, gépjármű); Nyilvántartások vezetése, adatok gyűjtése és rendszerbe való foglalása (MS Office); Céges rendezvények szervezésében, meetingek előkészületeiben lebonyolításában való részvétel (utazás szervezés, szállás foglalás…stb); Vendégek fogadása, kiszolgálása, az irodai munkatársak munkájának támogatása; Céges partnerekkel kapcsolattartás; Egyéb ad hoc irodai, adminisztrációs feladatok elvégzése
Az álláshoz tartozó elvárások:
Felsőfokú végzettség; Magyar állampolgárság; Irodai adminisztrációs területen szerzett 2-3 éves releváns szakmai tapasztalat; Magabiztos Microsoft Office felhasználói jártasság; Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt; Kiváló kommunikációs készség; Csapatban és önállóan történő munkavégzés; Jó problémamegoldó és szervezőkészség; Precíz, pontos munkavégzés; Megbízható, agilis, pozitív személyiség; Napi szintű irodai bejárás
Állás típusa:
Teljes munkaidő; Határozatlan idejű
Amit kínálunk:
Rendezett munkakörülmények; Stabil, biztos és elismerő munkahely; Fejlődési és tanulási lehetőség; Versenyképes fizetés, hosszútávú munkalehetőség; Fix munkaidő: H-P 09.00-17.00; Csendes, nyugodt, kertvárosi iroda (1222, Budapest, Háros utca 103 – Kelenföld 12 perc); Barátságos munkakörnyezet, nemzetközi csapat
Erre a hirdetésre való jelentkezéshez küldjük el az adatainkat e-mailben a h.muzsnai@accelsiors.com címre
Accelsiors CRO
Az Accelsiors CRO cégcsoport klinikai kutatásszervezéssel foglalkozik immáron több, mint 20 éve, világszerte 24 országban van jelen.