Leírás

My responsibilities

  • Supporting the IT procurement processes with booking invoices
  • Managing approvals via DocuSign
  • Coordination of the suppliers’ requests
  • Helping colleagues with inquiries in any procurement invoice related issues
  • Participation in service transition
  • Shaping business processes

The knowledge I own

  • Excellent German and English language skills
  • At least Bachelor’s Degree – preferably in Finance and Accounting
  • 1-2 years of experience in SSC Environment is advantageous  
  • High level of Microsoft Office knowledge (especially Excel, Word and Outlook)
  • SAP experience is an advantage
  • Being team player
  • Having good multitasking skills

The offer that would convince me

  • Possibility to improve yourself in a constantly growing organization
  • Further development opportunities
  • Secure, long-term job opportunity at a stable company
  • Intensive, individual, and practical training
  • Varied and interesting responsibilities
  • Modern and comfortable working environment (adjustable desk and chair, sports facilities)

Location
1112 Budapest Balatoni út 2/A​

Start date
As soon as possible​

ALDI International IT Services

Az ALDI Magyarország a piacon meghatározó szerepet betöltő, nemzetközi kereskedelmi vállalat. A diszkont elv következetes megvalósítása mellett köteleztük el magunkat, amely egyet jelent azzal, hogy a lényegre koncentrálunk: tartósan magas minőséget kínálunk folyamatosan alacsony áron.

 

Képzelj el egy szervezetet, ahol a jól ismert és szeretett ALDI-tól megszokott minőség és megbízhatóság ötvöződik az IT technológia által nyújtott innovációs környezettel. Budapesten és Pécsett, már több mint 200 fős szervezetként támogatjuk saját kollégáinkat szerte a világon. Azért dolgozunk minden nap, hogy az ALDI zavartalanul működhessen.

Bérezés: átlagon felüli bérezés
Nyelvtudás:
Angol
Német