Leírás

My responsibilities:

  • providing IT support for our suppliers, offices and logistics centers by e-mail and phone
  • analyzing and solving IT problems
  • documenting problems and requests
  • keeping in touch with the specialized IT groups
  • conducting software installations, backups, and remote support for technicians
  • testing new hardware and software

The knowledge I own:

  • excellent Slovenian AND English language skills
  • at least secondary education completed
  • quick-learner and openess to new IT solutions
  • customer-driven personality and excellent communication skills
  • responsible work attitude
  • team spirit
  • relevant experience is not required

The offer that would convince me:

  • possibility to improve yourself in a constantly growing organization
  • further development opportunities in the field of IT or project management
  • working in office hours
  • secure, long-term job opportunity at a stable company
  • above average salary
  • intensive, individual, and practical training
  • varied and interesting responsibilities
  • modern and comfortable working environment (adjustable desk and chair, sports facilities)

Location:
1112 Budapest, Balatoni út 2/A

Start date:
​As soon as possible​

ALDI International IT Services

Az ALDI Magyarország a piacon meghatározó szerepet betöltő, nemzetközi kereskedelmi vállalat. A diszkont elv következetes megvalósítása mellett köteleztük el magunkat, amely egyet jelent azzal, hogy a lényegre koncentrálunk: tartósan magas minőséget kínálunk folyamatosan alacsony áron.

 

Képzelj el egy szervezetet, ahol a jól ismert és szeretett ALDI-tól megszokott minőség és megbízhatóság ötvöződik az IT technológia által nyújtott innovációs környezettel. Budapesten és Pécsett, már több mint 200 fős szervezetként támogatjuk saját kollégáinkat szerte a világon. Azért dolgozunk minden nap, hogy az ALDI zavartalanul működhessen.

Bérezés: átlagon felüli bérezés
Nyelvtudás:
Angol
Szlovén