Leírás

 My responsibilities

  • Creating and maintaining of reporting framework
  • Understanding and working on reporting requirements from business
  • Analysing available data, searching for possible improvement areas
  • Presenting and visualising conclusions
  • Continual improvement and development of the reporting processes

The knowledge I own

  • Strong English language skills  
  • Service Desk experience
  • Understanding and experience with ServiceNow tool
  • Advanced Microsoft Excel skills
  • SQL knowledge is an advantage
  • ServiceNow reporting knowledge is a big plus
  • Experience in data visualization is advantageous
  • Ability to pay attention to details
  • Good time management skills

The offer that would convince me

  • Possibility to improve yourself in a constantly growing organization
  • An above-average salary
  • Intensive individual and practical training
  • Varied and interesting tasks
  • Pleasant working environments
  • A secure, long-term employment opportunity
  • Home office (post pandemic)

Location
1112 Budapest Balatoni út 2/A

Start date
As soon as possible

ALDI International IT Services

Az ALDI Magyarország a piacon meghatározó szerepet betöltő, nemzetközi kereskedelmi vállalat. A diszkont elv következetes megvalósítása mellett köteleztük el magunkat, amely egyet jelent azzal, hogy a lényegre koncentrálunk: tartósan magas minőséget kínálunk folyamatosan alacsony áron.

 

Képzelj el egy szervezetet, ahol a jól ismert és szeretett ALDI-tól megszokott minőség és megbízhatóság ötvöződik az IT technológia által nyújtott innovációs környezettel. Budapesten és Pécsett, már több mint 200 fős szervezetként támogatjuk saját kollégáinkat szerte a világon. Azért dolgozunk minden nap, hogy az ALDI zavartalanul működhessen.

Bérezés: átlagon felüli bérezés
Nyelvtudás:
Angol