Leírás

Az új munkatárs feladatai
Incident Managerként a Service Desk szolgáltatásainak minőségének felügyelete és biztosítása
Incident Management folyamat napi szintű lebonyolítása, felügyelete, szükség szerinti fejlesztése
folyamatosan kapcsolatot tart a menedzsmenttel, és információt szolgáltat a folyamattal, hibajegyekkel, mérőszámokkal kapcsolatban
a Service Desk Agent kollégák munkájának támogatása
szükséges dokumentáció minőségének ellenőrzése
kooperáció a belső és nemzetközi társosztályokkal, szolgáltatásokért felelős személyekkel

Az ideális jelölt
kiváló németnyelv- ÉS angolnyelv-tudással rendelkezik
Incident, vagy Major Incident Management területen szerzett tapasztalatot
rendelkezik ITIL V3, vagy ITIL Service Operations tanúsítvánnyal
proaktív attitűd jellemzi, átfogó szemlélettel tekint a folyamatokra
ügyfélközpontú, kiemelkedően kommunikál
vállal több műszakos munkarendet (nappali műszakok, éjszakai műszak körülbelül hat hetente) 

Amit kínálunk
fejlődési lehetőség egy folyamatosan növekedő szervezetben
részvétel egy új csapat kialakulásában
egyéni munkavégzés lehetősége, felelősségteljes munkakör
változatos és érdekes feladatkör
kellemes munkakörben történő munkavégzés
biztos, hosszú távú munkalehetőség

ALDI International IT Services

Az ALDI Magyarország a piacon meghatározó szerepet betöltő, nemzetközi kereskedelmi vállalat. A diszkont elv következetes megvalósítása mellett köteleztük el magunkat, amely egyet jelent azzal, hogy a lényegre koncentrálunk: tartósan magas minőséget kínálunk folyamatosan alacsony áron.

Bérezés: Átlagon felüli fizetés.
Nyelvtudás:
Angol
Német