Leírás

Az új munkatárs feladatai
európai üzleteink first level szintű támogatása (HW, SW, kasszarendszerek)
telefonon és e-mailen beérkező kérések feldolgozása, hibajegyek készítése, valamint a support-tevékenység dokumentálása
az üzletek informatikai rendszerében felmerülő szoftver és hardver hibák elemzése, megoldása, vagy továbbadása
kapcsolattartás a második és harmadik szintű megoldócsoportokkal
telepítések, adatmentések és technikusi feladatok támogatása táveléréssel
új hardverek és szoftverek tesztelése

Az ideális jelölt
kiváló olasz-ÉS angol nyelvtudással rendelkezik
vállalja a többműszakos munkarendet (délelőtti és délutáni műszak), hétvégén és ünnepnapokon is
legalább középfokú végzettséggel rendelkezik, informatikai szakirány előny
gyors felfogást és nyitottságot mutat az új IT-megoldások iránt
ügyfélközpontú, kiemelkedően kommunikál
önálló, felelősségteljesen végzi munkáját
csapatszellemmel rendelkezik
releváns tapasztalat nem elvárás, pályakezdők jelentkezését is várjuk

Amit kínálunk
fejlődési lehetőség egy folyamatosan növekedő szervezetben
átlagon felüli bérezés
intenzív egyéni és gyakorlatközeli betanulás
változatos és érdekes feladatkör
kellemes munkakörnyezetben történő munkavégzés
biztos, hosszú távú munkalehetőség

ALDI International IT Services

Az ALDI Magyarország a piacon meghatározó szerepet betöltő, nemzetközi kereskedelmi vállalat. A diszkont elv következetes megvalósítása mellett köteleztük el magunkat, amely egyet jelent azzal, hogy a lényegre koncentrálunk: tartósan magas minőséget kínálunk folyamatosan alacsony áron.

Bérezés: Átlagon felüli fizetés.
Nyelvtudás:
Angol
Olasz