
Leírás
Feladataid lesznek:
- Vendégek és külföldi ügyfelek fogadása, koordinálása
- Élelmiszer és irodaszerek időszakos rendelése
- Iroda, konyha, tárgyalók környezetének figyelemmel kísérése, rendben tartása
- Átadás-átvételek adminisztrálása (jegyzőkönyv felvétel és tárolás) – beleértve a mobiltelefonokat, SIM kártyákat, céges autókat
- Külső- és belső kommunikáció eseti kezelése
- Kapcsolattartás a jelöltekkel
- Social media felületek kezelése
- Oktatások, tréningek, workshopok szervezése és adminisztrálása
- Onboarding folyamatok támogatása
- Kapcsolattartás külső partnerekkel (takarítók, irodaház üzemeltetése, beszállítók)
- Céges rendezvények, csapatépítők megszervezése
- Egyéb adminisztratív feladatok ellátása
Amit kérünk tőled:
- Középfokú végzettséget
- Középfokú angol nyelvtudást szóban és írásban egyaránt
- Számítógépes ismereteket (Word, Excel, Outlook)
- Pontos, precíz, önálló munkavégzést
- Jó problémamegoldó készséget
- Jó kommunikációs képességet
- Minimum fél éves munkatapasztalatot
Jelentkezés:
- dgitshu.hr@dpdgroup.com e-mail címen fényképes önéletrajz csatolásával
Erre a hirdetésre való jelentkezéshez küldjük el az adatainkat e-mailben a dgitshu.hr@dpdgroup.com címre