Leírás

Feladataid lesznek:

  • Vendégek és külföldi ügyfelek fogadása, koordinálása
  • Élelmiszer és irodaszerek időszakos rendelése
  • Iroda, konyha, tárgyalók környezetének figyelemmel kísérése, rendben tartása
  • Átadás-átvételek adminisztrálása (jegyzőkönyv felvétel és tárolás) – beleértve a mobiltelefonokat, SIM kártyákat, céges autókat
  • Külső- és belső kommunikáció eseti kezelése
  • Kapcsolattartás a jelöltekkel
  • Social media felületek kezelése
  • Oktatások, tréningek, workshopok szervezése és adminisztrálása
  • Onboarding folyamatok támogatása
  • Kapcsolattartás külső partnerekkel (takarítók, irodaház üzemeltetése, beszállítók)
  • Céges rendezvények, csapatépítők megszervezése
  • Egyéb adminisztratív feladatok ellátása

Amit kérünk tőled:

  • Középfokú végzettséget
  • Középfokú angol nyelvtudást szóban és írásban egyaránt
  • Számítógépes ismereteket (Word, Excel, Outlook)
  • Pontos, precíz, önálló munkavégzést
  • Jó problémamegoldó készséget
  • Jó kommunikációs képességet
  • Minimum fél éves munkatapasztalatot

Jelentkezés:

  • dgitshu.hr@dpdgroup.com e-mail címen fényképes önéletrajz csatolásával

Erre a hirdetésre való jelentkezéshez küldjük el az adatainkat e-mailben a dgitshu.hr@dpdgroup.com címre

Bérezés: brutto 2200
Nyelvtudás:
Angol