Leírás

Állás leírása:
Junior Customer Success Managerként támogatni fogod ügyfeleinket a recruitment tudásuk fejlesztésében, illetve belső ajánlási rendszerük fejlesztésében, hogy közösen tegyünk a sikeres működésükért. A mindennapok során az eszközök használatára vonatkozó kérdések megválaszolásában, riportálásban és bemutatók tartásában, valamint a használatra vonatkozó tanácsok adásában számítunk a munkádra, amellett, hogy az adminisztratív folyamatainkat is támogatod. Ahhoz, hogy szárnyalj ebben a pozícióban, mindenképpen ügyfélközpontú szemléletre van szükséged, valamint erős középfokú angol nyelvtudásra – azért sem haragszunk meg, ha recruitment ismeretekkel rendelkezel, hogy biztosan egy nyelvet beszélj az ügyfeleinkkel. 🙂

Téged keresünk, ha:

  • Ügyfélközpontú, támogató hozzáállással rendelkezel: türelmesen és kedvesen válaszolod meg a kérdéseket, magyarázod el a rendszerek működését, valamint arra törekszel, hogy mindkét fél számára előnyös megoldást találj a problémás helyzetekben.
  • Tárgyalóképes az angol nyelvtudásod: egyrészt a nemzetközi ügyfelek, másrészt partnereink szempontjából is fontos, hogy jól kommunikálj angolul, főleg írásban.
  • Nem probléma, ha ügyfelekkel kell beszélned: akár magyar vagy angol nyelven is szívesen hívod őket telefonon az emailes kommunikáció kiegészítéseként.
  • Precízen és pontosan adminisztrálsz, nem ijedsz meg a monotonabb feladatoktól sem.
  • Getting things done stílusban dolgozol és szeretsz párhuzamosan több projekttel is foglalkozni. A nap legjobb része, amikor kipipálod a tételeket a teendőid listáján (főleg, ha high priority feladatokról van szó)!
  • Technológiailag érzékeny vagy és gyorsan sajátítod el új eszközök használatát: mindent megmutatunk, amit a mindennapok során alkalmazunk, de képesnek kell lenned önállóan dolgozni velük és felfedezni a számodra szükséges funkcióikat (Ne aggódj, egyik sem atomfizika. Bár ebben nem vagyunk 100%-ig biztosak, mert egyikünk sem atomfizikus.)
  • Teljes munkaidős vagy legalább 6 órás munkát keresel.
  • Lehetsz utolsó éves egyetemi hallgató, kismama, de akkor is szívesen látunk, ha már messze nem vagy junior, de valami újban kipróbálnád magad.
  • Biztosan Téged keresünk, ha mindezeken felül még érdekel a munkaerőtoborzási szakma is!

Mire számíthatsz tőlünk?

  • Szakmai fejlődés és tréning: a SocialTalent platformjának köszönhetően.
  • Felelősségteljes és önálló munka szakmai támogatás mellett.
  • Home office és irodai munkavégzés hibrid formában.
  • Hiteles csapat!
  • Rugalmasság.
  • Nemzetközi környezet egy startup szerveződésű cégbe csomagolva.
  • 3. kerületi iroda Budapesten.

Felkeltettük az érdeklődésed és illik Rád a leírás? Küldd el nekünk önéletrajzod nettó fizetési igényeddel és preferált kezdési dátumoddal!

Jelentkezz: https://bit.ly/30708q4

DTC

Csapatunk jelenleg 8 fővel tevékenykedik a recruitment csapatok sikeréért - és mivel a toborzás kérdésköre mindig aktuális, sosem unatkozunk. Portfóliónkba tartozik a SocialTalent és a Firstbird regionális képviselete, valamint nagyszabású toborzási rendezvények szervezése (recruiTECH, recruiTECH Romania, BLUE) mellett tanácsadási szolgáltatást is nyújtunk. Szeretünk magunkra sportcsapatként gondolni, ahol mindenki azért játszik az adott poszton, mert a legjobb a saját területén. Fontos filozófiánk (ami még a cég nevében is megjelenik), hogy merjünk változni/változtatni és kimozdulni a komfortzónánkból. Magas fordulatszámon pörgünk, de néha azért megállunk nevetni!

Értékeink: 

Bátrak és támogatóak vagyunk, merünk újítani és hibázni, illetve azt adjuk az ügyfeleinknek, amit mi is elvárunk másoktól. Szenvedéllyel dolgozunk, őszintén és nyíltan megbeszéljük a dolgokat, valamint elkötelezettek vagyunk a csapatmunka mellett, hiszen ez az egyetlen módja annak, hogy sikeresek legyünk.

Bérezés: megegyezés szerint
Nyelvtudás:
Angol