Leírás
A KÖZÖS CÉLOK MEGVALÓSÍTÁSÁHOZ AZ ALÁBBIAKBAN SZÁMÍTANAK RÁD
- Vezetői operatív munka támogatása.
Üzleti tevékenységhez kapcsolódó adatok, folyamatok elemzése, háttér kutatómunka elvégzése. - Hatékony információgyűjtés és elemzések készítése.
- A projektmenedzsment támogatása (projektek nyomon követése, jelentések készítése).
- A projektek és tevékenységek felülvizsgálatának és tervezésének támogatása.
- Prezentációk készítése a vezetőség számára.
- Szervezeten belüli koordinációs feladatok ellátása.
- Találkozók, értekezletek szervezése, ezekről emlékeztetők készítése (pl. vezetői értekezletek).
- Külsős partnerekkel, szakértőkkel való kapcsolattartás.
- Hivatalos partnerek, látogatók fogadása, protokolláris feladatok ellátása.
- Egyéb, a vezetői munkához szükséges asszisztensi, személyi titkári feladatok ellátása.
- Szövegszerkesztés, táblázatkészítés, dokumentumkezelés, nyomtatás, szkennelés, iratok lefűzése.
- Beérkező-, kimenő telefonhívások kezelése.
- Nyilvántartások kezelése.
AMI SZÜKSÉGES LESZ AZ EREDMÉNYES MUNKÁDHOZ
- Pályakezdő vagy, vagy aktív nappali tagozatos vagy passzív hallgatói jogviszony, preferáltan gazdasági területen, üzleti szakon.
- Microsoft 365 csomag alapos ismerete (hangsúlyosan Excel és PowerPoint).
- Magabiztos angol nyelvtudás.
- Menedzsment és az üzleti stratégia iránti érdeklődés.
- Erős kommunikációs készségek, kifejezetten igényes, magas színvonalú írásbeli kifejező készség.
- Projektmenedzsment tapasztalattal rendelkezel.
- Érdeklődsz a banki folyamatok, az agrárium iránt.
- Legalább heti 20 óra vállalása.
AMIVEL VÁRNAK TÉGED
- Bruttó 2 200 Ft/óra.
- Fejlődési- és karrierlehetőség, akár új területek megismerésével is.
- Fontosnak, hogy a szakmai képzések minél szélesebb palettáját kínálják Neked.
- Változatos feladatokon keresztül betekintést nyerhetsz a pénzügyi rendszer világába.
- Korszerű munkaeszközökkel segítenek a feladataid megoldásához.
- Támogatás a szervezet megismerésében és a csapatba való beilleszkedésben.
- Folyamatos visszajelzés/értékelés.
Jelentkezésedet fényképes önéletrajzzal a jelentkezes@exante.hu email címre várjuk.
Önéletrajzod megküldésével hozzájárulsz adataid Megbízónk részére történő továbbításához.
Erre a hirdetésre való jelentkezéshez küldjük el az adatainkat e-mailben a jelentkezes@exante.hu címre
Ex Ante Tanácsadó Iroda Kft.
Az EX ANTE 20 éve tevékenykedik a stratégiai és menedzsment tanácsadás területén. Az Európai Unió regionális politikájához és fejlesztési forrásainak felhasználáshoz kapcsolódó tanácsadói tevékenységek elvégzésére 2002 végén alakult vállalkozásunk ügyfélköre és kapcsolathálója folyamatosan bővül. Ma már nemzetközi szervezetek, közigazgatási szervek, közintézmények, önkormányzatok, civil szervezetek és vállalkozások számára is kínáljuk szolgáltatásainkat fejlesztéseik előkészítése, sikeres megvalósítása és a hatékony működési feltételek kialakítása érdekében.
20 éves fennállásunk óta több száz projektet valósítottunk meg, melyek összértéke meghaladja a 150 milliárd forintot.
2005 óta akkreditált felnőttképzési szervezetként is működünk, jelenleg 21 db akkreditált képzést nyújtunk a közigazgatásban és a versenyszférában dolgozóknak.
2018 január óta regisztrált munkaerőpiaci szolgáltatásokat nyújtó szervezet vagyunk.