Leírás

Mi lesz a feladatod?

  • az Inviához beérkező telefonhívások kezelése
  • kapcsolattartás utasokkal, kollégákkal, partnerekkel telefonon és e-mailben
  • alapvető információk átadása a telefonon érdeklődő utasoknak
  • az utasok igényeinek felmérése, adatok rögzítése
  • bejövő hívások tovább kapcsolása az illetékes kollégák felé

Téged keresünk, ha:

  • kiváló kommunikációs készséggel és jó problémamegoldó képességgel rendelkezel,
    szeretsz beszélgetni 😊,
  • precizitással, udvariasan és igényesen végzed a feladatokat,
  • ügyfélorientált szemlélet jellemez, érdeklődsz a turizmus iránt.

Amit a tapasztalatszerzésen felül kínálunk:

  • munkalehetőséget Európa vezető online utazási ügynökségénél,
  • stabil, megbízható, nemzetközi hátteret,
  • barátságos, kényelmes irodai munkakörnyezetet a belvárosban,
  • szakmai képzést, sokszínű gyakorlati tapasztalatot,
  • karrierlehetőséget, kiszámítható bérezést. 

Munkavégzés helye: 1077 Budapest, Kéthly Anna tér 1.
Munkaidő: Teljes munkaidő
Jelentkezés: Önéletrajz küldésével az antal.evelin@invia.hu vagy a karrier@invia.hu e-mail címre.

Erre a hirdetésre való jelentkezéshez küldjük el az adatainkat e-mailben a antal.evelin@invia.hu címre

Invia.hu Kft.

Az Invia.hu a 2002. óta működő Invia cégcsoport részeként 2008. óta meghatározó szereplője a magyar piacnak. Mostanra több mint 2 millió utas álmai nyaralásához járulhattunk hozzá, miközben minden évben rangos szakmai díjakban és elismerésekben részesülünk. Európa legnagyobb online utazási irodájaként, az Invia csoport tagjaként hét országban (Magyarország mellett Szlovákiában, Csehországban, Németországban, Svájcban, Lengyelországban ás Ausztriában) működünk együtt a legjobb, legmegbízhatóbb, minőségi szolgáltatásokat nyújtó utazási irodákkal. Fő célunk, hogy ügyfeleinknek a létező legjobb, legegyszerűbb és legkényelmesebb szolgáltatást nyújtsuk megfizethető áron.

Bérezés: nettó 1500 Ft/óra
Nyelvtudás:
Magyar
Szak:
Bármely szak