Leírás

Ezt a feladatot neked találták ki ha,

  • rendelkezel középfokú végzettséggel (felsőfokú végzettség előnyt jelenthet)
  • szeretsz koordinációs feladatokat ellátni, problémákat megoldani,
  • szívesen kommunikálsz az ügyfelekkel, kollégákkal,
  • kiismered magad az Excel, Word, Power Point világában,
  • nem riadsz vissza attól, ha angolul kell egyeztetned, levelezned

Főbb feladatok részletesen:

  • vezetők naptárainak kezelése;
  • telefonok, levelek (email) fogadása – ügyfelek megfelelő munkatárshoz való elirányítása, esetenként üzenetek átvétele a többi munkatárs/felettes részére;
  • napi kimenő-bejövő posta ellenőrzése/intézése;
  • szerződések, állásfoglalások, egyéb hivatalos dokumentumok aláíratása, postázása (visszaküldése), iktatása, archiválása, rendszerezése;
  • személyes ügyintézés pl. ügyfelek, NAV, PM esetén – dokumentumok személyes beadása, átvétele stb.;
  • ajánlatok/szerződések és mellékleteik (pl. Önéletrajzok), összeállításában részvétel, teljesség ellenőrzése;
  • powerpoint prezentációk/Word/Excel dokumentumok formázása, külalakjának javítása;
  • alapvető kontrolling jellegű feladatok, kimutatások begyűjtése, készítése;
  • felettesek timesheetjeinek határidőre történő elkészítése, a szükséges kódok/idők összegyűjtése, csapat tagjai timesheetjeinek határidőre történő elkészítésének figyelemmel kísérése, biztosítása;
  • szükség esetén belső egyeztetéseken való részvétel, jegyzetek készítése, a meetingen elhangzott teendők figyelemmel kísérése, emlékeztetők küldése;

Elszámolásokkal kapcsolatos feladatok:

  • utazásokkal kapcsolatos számlák, költségek elszámolása;
  • az éttermi, parkolási, stb számlák folyamatos elszámolása (expense statements, amex, city taxi);
  • esetleges alvállalkozói szerződések, teljesítésigazolások adminisztrálása;
  • konferenciák, tréningek, egyéb utazások belső engedélyeztetése;
  • a felettes programjainak szervezése előzetese egyeztetés/Outlook bejegyzések alapján: ebédek, megbeszélések, belsőmunkatársakkal való munkamegbeszélések, taxi rendelés, stb.;
  • tárgyalásokhoz szükséges tárgyalóterem foglalása, catering rendelése;
  • utazások szervezése; rendezvényen történő regisztráció, szálloda- és repülőjegyfoglalások, vízumügyintézés, autóbérlések, részletes program begyűjtése, stb.;
  • csapat szintű és teljes Adó- és Jogi Osztályt érintő kirándulások szervezése – helyszínre, szállásra, étkeztetésre, programokra javaslat, ajánlatok begyűjtése és szervezése;
  • training terv készítése az Adó- és Jogi Osztályra vonatkozóan;
  • Igény esetén adóbevallások készítéséhez kapcsolódó munkák koordinálása – Határidők figyelemmel kísérése, template emailek, adatbekérők, stb.
  • irodaszerek rendelése, készletek figyelemmel kísérése;
  • szükség esetén nyomtató-fénymásolóhoz, konyhai eszközökhöz, irodai eszközökhöz szerelő hívása (requestek).

Amivel várunk:

  • Fiatal, jókedvű, lendületes csapat, motiváló légkör.
  • Innovatív környezet, lehetőség arra, hogy profi szakemberektől tanulhass.
  • Iránymutatást kapsz a tapasztalt kollégáktól, akiktől minden információt megkapsz a munkádhoz.

KPMG

A KPMG a világ egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége, 219 ezer dolgozójával 147 országban van jelen. Magyarország TOP100 cége közül 72-nek már dolgoztunk és nem állunk meg! Bármi is érdekeljen a világból, nálunk nagyot léphetsz felé. Lendületes közegben, okos emberek társaságában tanulhatod meg jól használni a tudásodat. Pontosan hogyan? Álláshirdetésünkből megtudhatod, mire számíthatsz a gyakorlatban, ha nálunk dolgozol. Hiszen a te ambíciód, a közös jövőnk. #poweredbyyou

Bérezés: N/A
Nyelvtudás:
Magyar