Leírás

Mi lesz a feladatod értékesítési támogatóként?

  • Te leszel az első ember, aki a cég képviseletében először kapcsolatba lép érdeklődőinkkel, azaz azokkal a cégvezetőkkel vagy vállalkozókkal, akik tesztrendszert igényeltek vagy árajánlatot kértek.
  • Az érdeklődők igényeit különböző módszertanok és kérdezéstechnikák alkalmazásával azonosítani. (Erre is, mint sok másra megtanítunk.)
  • Miután minősítetted az érdeklődőt, az lesz a célod, hogy tovább add őt egy értékesítőnek, aki online prezentálni fogja megoldásainkat a MiniCRM rendszerében.
  • Adminisztrálni egy egységes, bárhonnan elérhető ügyfélkezelő rendszerben, amit éppenséggel pont MiniCRM-nek hívnak!
  • Kevesebb, mint 1 hónap és el sem tudod majd képzelni nélküle az életed 🙂
  • Együttműködni a többi csapattal, különösen a marketinggel (ők szállítják a bejövő érdeklődőket) és az értékesítési csapattal.

Van egy helyünk neked, ha tetszik a feladat és magadra ismersz az alábbiakban:

  • Pozitív attitűddel rendelkezel és megoldásorientált vagy. (Ha szükséges fél szemmel is odatalálsz a kávéfőzőhöz, hogy már reggel is pörögjön a business!)
  • Kitartó vagy és leleményes, na meg alapos.
  • Magabiztos vagy. Olyan, aki hisz magában, a képességeiben és a termékben. Ez nem kérdés, ugye?
  • Az eredmények és a tudásvágy hajt. A szupererődet tudatosan használod és azt is felismered, hogy mely területek igényelnek nagyobb odafigyelést és fejlesztést nálad.
  • Kifogások keresése helyett vállalod a felelősséget.
  • Having a good language knowledge. Since you’ll work in an international company you must speak in English during some meetings, brainstormings and most of our materials are written in English, too. The communication with prospects and leads is primarily in Hungarian.
  • Előny, ha már van már némi munkatapasztalatod és olyan lehetőséget keresel, ahonnan idővel és persze befektetett energiával karriert is építhetsz.
  • 3 év értékesítői tapasztalattal már nem ez lesz a te melód!
  • Van affinitásod cégvezetőkkel és vállalkozókkal kommunikálni, és az értékesítés is érdekel, de eddig nem kaptál lehetőséget, mert nincs szakmai tapasztalatod? Nálunk beindíthatod a karriered!

Mi a termék?
A MiniCRM egy felhő alapú rendszer, amely megoldást szolgáltat sikeres magyar és külföldi cégek számára. Segítünk egy rendszerbe gyűjteni az új online/offline érdeklődőket, finomhangolni az értékesítési folyamatokat, csökkenteni a napi adminisztrációs terheket automatizált feladatkiosztással és maximalizálni az ügyfélkezelés színvonalát.

Amit kínálunk
Juttatások:

  • 315 000 – 450 000 Ft bruttó / hó (Fix + teljesítményarányos mozgóbér). A fix bér Mastery rendszer szerint emelkedhet.
  • Egészségbiztosítás
  • Extra szabadság a belső szabályzatunk alapján
  • Minőségi eszközök (Macbook, okostelefon)
  • Home office lehetőség (és jelenleg ajánlott munkavégzési forma)

Mi vár rád a MiniCRM-nél?

  • Fejlődési lehetőség. A siker nem szerencse kérdése, ezért kiemelten figyelünk a szakmai és személyes fejlődésre. (belső tréningek a legújabb trendek és bevált technikák alapján; egyéni és csapat kihívások; coaching)
  • Az eredményeket és kiemelkedő teljesítményt elismerjük, megünnepeljük. Nem bánjuk, ha gyakran kell pezsgőt bontani 😉
  • Adunk a véleményedre. Egyéni ötleteidet, kezdeményezéseidet értékeljük, a HR csapatunk heti szinten foglalkozik a kollégák visszajelzéseivel, így a tiéddel is fogunk.
  • Kiszámíthatóság. Termék, amiben hinni lehet. 10 éve csináljuk, ügyfeleink száma pedig folyamatosan növekszik, szóval nem holnap lesz vége.
  • Jókedvű, nyitott csapatra. Munkaidő után is szeretünk időt tölteni egymással. Szívesen látunk téged is a csapatépítőkön és a társasjáték esteken is, amint a járványhelyzet engedi.
  • Irodára Budapest szívében. A Madách Trade Center-ben vagyunk, ami könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel, ha pedig biciklivel jársz, nyugodtan használd az irodaház tárolóját és még le is tusolhatsz, miután megérkeztél. Szerencsére még ahhoz sem kell messze mennünk, hogy együnk egy jót vagy megigyunk egy sört munka után.
  • Ha van kutyusod, mindennap hozhatod magaddal, ha nincs, akkor megsimogathatod a kollégádét 🙂

Jelentkezz: https://bit.ly/2YuLRTM

MiniCRM

Mi a MiniCRM-nél már több, mint 10 éve azon dolgozunk, hogy a MiniCRM rendszer által segítsünk ügyfeleinknek hosszú távon sikeres vállalkozásokat építeni.
2020-ban felkerültünk a Deloitte Fast 500-as listájára, az EMEA régióban a harmadik leggyorsabban növekvő magyar technológiai cégként, valamint a Dreamjobs “Szerethető Munkahelyek” díját is megkaptuk.
Az a küldetésünk, hogy innovatív, jól kidolgozott termékeket készítsünk, amelyekkel a vállalkozások képesek több ügyfelet kiszolgálni. Már túl vagyunk azon a szakaszon, ahol a legtöbb cég elvérzik és számos sikersztori van a hátunk mögött. Több, mint 1700 cég használja a termékünket, csapatunk létszáma pedig hamarosan eléri a 60 főt.
Fő értékeink a folyamatos fejlődés, őszinteség, nyitottság, tisztesség, öntudatosság, és az hajt minket előre, hogy szeretjük, amit csinálunk és hiszünk is benne.

Óriási a pörgés, folyamatosan új és kihívásokkal teli célokat tűzünk ki magunk elé, amelyek eléréséhez most egy értékesítés támogató (vagyis sales support-os) kollégát keresünk csapatunkba. Csatlakozz hozzánk, ha hosszú távon profi értékesítővé szeretnél válni, aki magabiztos CRM tudással is rendelkezik.

Bérezés: bruttó 315.000-450.000 Ft/hónap
Nyelvtudás:
Angol