
Leírás
Feladatok:
Pénzügyi asszisztencia: számlák belső ellenőrzésének feladatai, pénztárgép, bankkártyás fizetések, NAV adatok ellenőrzése
Önkormányzati és egyéb bevallások készítése
Idegenforgalmi adó analitikák készítése
Ingatlankezelésben való részvétel
Szolgáltatókkal, hivatalokkal történő ügyintézés
Részvétel a munkaügyi adminisztrációban, bérszámfejtés előkészítésében és a toborzás és kiválasztási folyamatokban
Közreműködés céges események szervezésében
Elvárások:
Szakirányú felsőfokú pénzügyi vagy HR végzettség
Társalgási szintű angol nyelvtudás
Magas szintű számítógépes ismeretek – kiemelten Excel
Integrált vállalatirányítási rendszerben szerzett tapasztalat előny
Lelkes, fejlődés orientált attitűd
Kiváló együttműködési és kommunikációs készség
Amit kínálunk:
Versenyképes fizetés
Napi egyszeri étkezés biztosítása
Kedvezményes fogyasztási lehetőség a Levante, Mitico, Backyard bárjaiban
Kedvezményes sportolási lehetőség
Belvárosi iroda
Biztos, hosszútávú munkalehetőség
Dinamikusan növekedő cég
Összetartó, motivált és jól működő csapat
Változatos, izgalmas szakmai feladatok, szakmai fejlődési lehetőséggel
Erre a hirdetésre való jelentkezéshez küldjük el az adatainkat e-mailben a hr@rdhotels.hu címre