Leírás

Feladatok:

Pénzügyi asszisztencia: számlák belső ellenőrzésének feladatai, pénztárgép, bankkártyás fizetések, NAV adatok ellenőrzése
Önkormányzati és egyéb bevallások készítése
Idegenforgalmi adó analitikák készítése
Ingatlankezelésben való részvétel
Szolgáltatókkal, hivatalokkal történő ügyintézés
Részvétel a munkaügyi adminisztrációban, bérszámfejtés előkészítésében és a toborzás és kiválasztási folyamatokban
Közreműködés céges események szervezésében

Elvárások:

Szakirányú felsőfokú pénzügyi vagy HR végzettség
Társalgási szintű angol nyelvtudás
Magas szintű számítógépes ismeretek – kiemelten Excel
Integrált vállalatirányítási rendszerben szerzett tapasztalat előny
Lelkes, fejlődés orientált attitűd
Kiváló együttműködési és kommunikációs készség

Amit kínálunk:

Versenyképes fizetés
Napi egyszeri étkezés biztosítása

Kedvezményes fogyasztási lehetőség a Levante, Mitico, Backyard bárjaiban

Kedvezményes sportolási lehetőség
Belvárosi iroda
Biztos, hosszútávú munkalehetőség
Dinamikusan növekedő cég
Összetartó, motivált és jól működő csapat
Változatos, izgalmas szakmai feladatok, szakmai fejlődési lehetőséggel

Erre a hirdetésre való jelentkezéshez küldjük el az adatainkat e-mailben a hr@rdhotels.hu címre

Bérezés: br.400-450 000 Ft
Nyelvtudás:
Angol