Leírás

A Siemens válaszokat biztosít korunk legégetőbb kérdéseire: infrastruktúrát építünk ott, ahol még nincs és fejlesztünk, ott, ahol van. Ellátjuk a világot energiával, segítünk az iparágak gördülékeny és fenntartható működtetésében és részt vállalunk a digitális jövő alapjainak lerakásában.

 

Munkavégzés helye: Budapest XIV. kerület

 

Milyen feladatok várnak rád?

  • QM EHS Intranet oldal kezelése
  • Dokumentum Management
  • EHS kampányok aktív támogatása (hírlevelek készítése, kiküldése, kommunikációs anyagok készítése)
  • Pénzügyi adminisztráció
  • Költséghely lista kezelése, karbantartása
  • Oktatási anyagok formai aktualizálása
  • Éves ismétlődő oktatás szervezése és nyilvántartása
  • Egyéb adminisztratív feladatok ellátása: PO-k generálása (éves szinten kb. 45-50 db/év, számlák, TIG-ek kezelése, kézi utalások (kb. 5-10 db/év), irodaszerek és eszközök rendelése, leltár kezelése, teremfoglalás, bekészítés szükség szerint, szkennelés 

Mi különböztet meg másoktól?

  • Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok
  • Pályakezdő vagy 1-2 éves tapasztalat
  • Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Magabiztos MS Office ismeretek (kiemelten Excel, Word, Power Point)
  • Precíz, pontos, munkájára igényes
  • Önálló munkavégzésre alkalmas 

Mit érdemes még tudnod?

  • 1 éves határozott idejű gyakornoki szerződés
  • 4 óra / munkanap
  • Német nyelvtudás előny 

Miért a Siemens?

Azon túl, hogy versenyképes juttatási csomagot és modern, nemzetközi munkakörnyezet nyújtunk, sokfélék vagyunk és elfogadjuk egymást. Értékeljük a teljesítményt, az egyéni hozzájárulást és figyelembe vesszük a különböző gondolkodásmódokat.

Bérezés: Megbeszélés alapján
Nyelvtudás:
Angol