Leírás

Feladatok:
Hatékony és hatékony válaszadás a német nyelvű ügyfélkérdésekre minden rendelkezésre álló csatornán (telefon, chat, jegyek stb.) keresztül.
Az ügyfelek igényeinek azonosítása és azok figyelembevételének biztosítása az ügyfélközpontú szolgáltatás nyújtása során
A szolgáltatási szintű megállapodások betartásának biztosítása a szükséges feladatok pontos elvégzésével és az összes érintett féllel (2. vonal, 3. vonal stb.) való pozitív kommunikációval a problémák időben történő megoldása érdekében
Ügyfélkérdések megoldására vonatkozó elfogadott folyamatok követése, és szükség esetén folyamatok javítása
Minden egyéb feladat a megbízás szerint

Elvárások:
Erős szóbeli kommunikációs készség német nyelven (legalább C1 vagy annál magasabb szintű)
Magas szintű problémamegoldó képesség
Számítógépes alapismeretek, valamint az MS Office (Word, Excel, PowerPoint) és a legújabb operációs rendszerek ismerete
Gépírás 25 szó per perc sebességgel és 80%-os pontossággal. 
Magas érzelmi intelligencia, valamint a magas szintű ügyfelek kiszolgálásának képessége
Célok időben történő elérése kiváló ügyfélkezeléssel
Tapasztalat többrendszeres környezetben
Legalább 1  éves tapasztalat kontaktközpontban vagy ügyfélszolgálati környezetben,vagy hasonló tapasztalat
Rugalmasság a hétvégi és nemzetközi ünnepeken történő munkavégzésre
Előnyt jelent
Erős ügyfélszolgálati készség
Felelősséget vállal az ügyfelekkel való kapcsolattartásért, hogy biztosítsa igényeik és elvárásaik kielégítését és az ígéretek betartását.
Barátságos és vidám stílus
Képes hatékonyan kezelni a bonyolult vagy dühös ügyfeleket
Képes az elvárások meghatározására és az információk pozitív és világos megfogalmazására.
Vizsgálja az ügyfelek igényeit, és intézkedéseket tesz azok kielégítése érdekében.
Hatékonyan oldja meg a rutinproblémákat, összegyűjtve a szükséges információkat az ügyféltől.
Professzionális és pozitív a másokkal való interakcióban, és képes gyorsan kapcsolatot teremteni.
udvariasan és tisztelettel bánik másokkal
Képes viselkedését és kommunikációját a különböző egyének munkastílusaihoz és nézőpontjaihoz igazítani

Erre a hirdetésre való jelentkezéshez küldjük el az adatainkat e-mailben a zk00809190@techmahindra.com címre

Tech Mahindra

A Tech Mahindra Magyarország olyan emberek számára is központ, akik készek felfedezni nemcsak a globális üzleti világ nyújtotta lehetőségeket, hanem saját tehetségüket és képességeiket is. Útmutatunk, mentorálunk és gondoskodunk rólad, nem csak szóban, hanem számos juttatással és irányelvvel, amelyek gondolatainkat tettekre váltják.

Bérezés: btruttó 650 000/hónap
Nyelvtudás:
Német