Leírás

A Wolt egy ételrendelő alkalmazást működtető és hozzá futárszolgáltatást biztosító nemzetközi startup. Az ügyfélszolgálat a cég lelke. Fő feladata a vásárlókkal való kommunikáció: felmerülő kérdések megválaszolása és problémák gyors megoldása. Továbbá a partneréttermekkel való egyeztetés és a futárok munkájának segítése.

Fókuszpontok:
Kommunikáció: A kommunikáció első sorban chaten zajlik, közvetlen, barátságos hangnemben. Mindenkit tegezünk és kedvenc emojikkal, GIF-ekkel színesítjük a beszélgetést.

Ügyfélközpontúság: A Woltál az ügyfélszolgálaton nem csak a problémák megoldásával foglalkozunk, de igyekszünk emellett szuper élményt nyújtani minden egyes vásárlónak, aki hozzánk fordul. Nagyon fontos a proaktivitás: ha probléma merül föl, akkor előre tájékoztatjuk a vásárlót.

Csapatszellem: a munka során fontos a csapaton belüli kommunikáció a különböző részlegek, illetve a különböző WOLT országok ügyfélszolgálatai között, hogy segítsük egymás munkáját és tájékoztassuk egymást a nagyobb problémákról.

Az a bizonyos plusz: fontos számunkra, hogy a beszélgetések során vigyél egy kis játékosságot, humort, egy kis személyes pluszt a kommunikációba, ezért a kreativitás alapkövetelmény.

Az álláshoz tartozó elvárások:
Gyorsan tanulsz és odafigyelsz az apró részletekre, ugyanakkor egészében is képes vagy átlátni a folyamatokat. A multitasking az erősséged így gond nélkül, higgadtan tudod kezelni és megoldani a párhuzamosan folyó ügyeket, kéréseket, illetve megfelelően tudod priorizálni őket. Gyorsan felveszed a ritmust és beleveted magad a munkába egy pörgős, fiatalos startup környezetben. Folyékonyan kommunikálsz angolul és magyarul írásban és szóban is.

Szükséges nyelvtudás:
Magabiztos (erős középszintű) aktív angol nyelvtudás szóban és írásban is.

Egyéb plusz juttatások a fizetésen felül:
A Woltos rendeléseid árának 15%-át visszakapod Wolt kreditben (kedvezmény).
Teljesítmény alapú bónuszok szintén Wolt kreditben.
Végtelen mennyiségű kávé az irodában és fergeteges csapatépítők.

Munkaidő: 
Az ügyfélszolgálat nyitvatartásának ideje: minden nap 7:45- 00:45 között (munkaszüneti napokon is)A munkavégzés különböző hosszúságú shiftekben történik (2.5 órás a legrövidebb és 7.5 órás a leghosszabb shift.
Minimum heti 20-25 munkaóra, főként ebédidőben illetve vacsoraidőben
Mindenki vegyes shiftekben dolgozik: napközben, este, hétvégén, stb.
FONTOS: esti és hétvégi munkavégzés is elvárt mindenki részéről!

Intro anyag a Woltról: https://wolt.zapter.io/intro/

Wolt Magyarország

A Wolt egy finn technológiai vállalat, és leginkább a szállítási platformunkról vagyunk ismertek. Mobilalkalmazásainkban vagy weboldalunkon az ügyfelek megrendelhetik kedvenc ételeiket éttermi partnereinktől - vagy egyéb árucikkeket élelmiszer- és kiskereskedelmi partnereinktől -, hogy felvegyék rendelésüket, vagy futárszolgálataink kézbesítsék.

Jelenleg 23 országban és több mint 120 városban tevékenykedünk, és több mint 8 millió ügyfelet szolgálunk ki. Alkalmazásaink (iOS és Android) az iparág legmagasabb értékelései között szerepelnek, elsősorban termékeink és műveleteink felépítésének ügyfélközpontú megközelítése miatt. Például ügyfélszolgálati csapatunk pillanatok alatt válaszol, az ügyfél saját nyelvén.

Bérezés: kezdő bér: nettó 1220 ft/óra + egyéb juttatások (kedvezmények, bónuszok)
Nyelvtudás:
Angol
Magyar