Leírás

Feladatok

A Wolt egy ételrendelő alkalmazást működtető nemzetközi startup, ahol az ügyfélszolgálat a cég lelke. Fő feladata a vásárlókkal való kommunikáció: felmerülő kérdések megválaszolása és problémák gyors megoldása. Emellett hozzá tartozik a partner éttermekkel való egyeztetés és a futárok munkájának segítése.
A kommunikáció első sorban chaten zajlik, közvetlen, barátságos hangnemben. Mindenkit tegezünk és kedvenc emojikkal, GIF-ekkel színesítjük a beszélgetést.

Mit várunk el?

Gyorsan tanulsz és odafigyelsz az apró részletekre, ugyanakkor egészében is képes vagy átlátni a folyamatokat. 
A multitasking az erősséged így gond nélkül, higgadtan tudod kezelni és megoldani a párhuzamosan folyó ügyeket, kéréseket, illetve megfelelően tudod priorizálni őket.
Gyorsan felveszed a ritmust és beleveted magad a munkába egy pörgős, fiatalos startup környezetben
Folyékonyan kommunikálsz angolul és magyarul írásban és szóban is
Az a bizonyos plusz: fontos számunkra, hogy a beszélgetések során vigyél egy kis játékosságot, humort, egy kis személyes pluszt a kommunikációba, ezért a kreativitás alapkövetelmény

Munkaidő:

Az ügyfélszolgálat nyitva tartásának ideje: minden nap 7:45-00:45 között.
A munkavégzés különböző hosszúságú shiftekben történik (2.5 órás a legrövidebb és 7.5 órás a leghosszabb shift). Minimum óraszám: heti 25 munkaóra, főként ebédidőben illetve vacsoraidőben. Mindenki vegyes shiftekben dolgozik: napközben, este, hétvégén. Tehát esti és hétvégi munkavégzés is elvárt.

Mit kínálunk?

Rugalmas beosztás (hétvégi, esti munkavégzés)
A Woltos rendeléseid árának 15%-át visszakapod Wolt kreditben (kedvezmény).
Teljesítmény alapú bónuszok szintén Wolt kreditben.
Végtelen mennyiségű kávé az irodában és fergeteges csapatépítők.
AYCM (All You Can Move lehetőség)

Wolt Magyarország

A Wolt egy finn technológiai vállalat, és leginkább a szállítási platformunkról vagyunk ismertek. Mobilalkalmazásainkban vagy weboldalunkon az ügyfelek megrendelhetik kedvenc ételeiket éttermi partnereinktől - vagy egyéb cikkeket élelmiszer- és kiskereskedelmi partnereinktől -, hogy személyesen átvehessék rendelésüket, vagy futárszolgálatunk kézbesítse számukra.

Jelenleg 23 országban és több mint 120 városban tevékenykedünk, és több mint 8 millió ügyfelet szolgálunk ki. Alkalmazásaink (iOS és Android) az iparág legmagasabb értékelései között szerepelnek, elsősorban felületeink ügyfélközpontú megközelítése miatt. Például ügyfélszolgálati csapatunk pillanatok alatt válaszol, az ügyfél saját nyelvén.

Belső felületeink lehetővé teszik számunkra, hogy hatékonyan vegyünk be új városokat, kiváló ügyfélszolgálatot nyújtsunk minden partnerünk számára, saját logisztikai platformunk lehetővé teszi, hogy optimalizáljuk futáraink munkáját, hogy a lehető leggyorsabban megkapják vásárlóink a kívánt ételeket, éttermi platformunk pedig lehetővé teszi az éttermek számára, hogy egyedülálló Wolt-élményt kínáljanak ügyfeleink számára.

Bérezés: nettó 1220 ft/óra
Nyelvtudás:
Angol
Német