
Overview
Partnerünk egy nemzetközi szoftverfejlesztő és tanácsadó cég, amely magas minőségű üzleti megoldásokat kínál ügyfeleinek. A vállalat széleskörű szolgáltatásokat nyújt a digitalizáció, a folyamatoptimalizáció és az IT tanácsadás területén. Jelenleg budapesti irodájába keresünk IT Support Specialist kollégákat műszakos és nem műszakos munkavégzésre.
Amit ajánlunk
- 50% Home Office
- Egészségbiztosítás
- Bejárás támogatás
- Cafeteria
Feladataim
- IT-hibajelentések, kérdések és változtatási kérések kezelése.
- Ügyfél támogatása telefonon és írásban.
- Hibajegyek kezelése, ellenőrzése és irányítása.
- Kapcsolattartás az ügyfelek és a második szintű támogatást végző kollégákkal, szolgáltatási jegyek figyelemmel kísérése.
- Tudásbázis rendszeres frissítése és karbantartása.
Az Ön képzettségi szintje
- Felsőfokú német és középszintű angol nyelvtudás szükséges. További nyelvek ismerete, például portugál, francia, spanyol vagy olasz nyelven, előnyt jelent!
- Legalább 1 év first level IT-támogatásban vagy Customer Service területen szerzett tapasztalat.
Szolgáltatásorientált szemlélet, pontosság és elkötelezettség.
Előnyt jelent:
- MS Office alkalmazások ismerete.
- Releváns IT-szakképzés (IT-tanuló, szakiskola vagy hálózati technológia területén végzett műszaki főiskolai képzés stb.).