Overview

Partnerünk egy nemzetközi szoftverfejlesztő és tanácsadó cég, amely magas minőségű üzleti megoldásokat kínál ügyfeleinek. A vállalat széleskörű szolgáltatásokat nyújt a digitalizáció, a folyamatoptimalizáció és az IT tanácsadás területén. Jelenleg budapesti irodájába keresünk IT Support Specialist kollégákat műszakos és nem műszakos munkavégzésre.

Amit ajánlunk

  • 50% Home Office
  • Egészségbiztosítás
  • Bejárás támogatás
  • Cafeteria

Feladataim

  • IT-hibajelentések, kérdések és változtatási kérések kezelése.
  • Ügyfél támogatása telefonon és írásban.
  • Hibajegyek kezelése, ellenőrzése és irányítása.
  • Kapcsolattartás az ügyfelek és a második szintű támogatást végző kollégákkal, szolgáltatási jegyek figyelemmel kísérése.
  • Tudásbázis rendszeres frissítése és karbantartása.

Az Ön képzettségi szintje

  • Felsőfokú német és középszintű angol nyelvtudás szükséges. További nyelvek ismerete, például portugál, francia, spanyol vagy olasz nyelven, előnyt jelent!
  • Legalább 1 év first level IT-támogatásban vagy Customer Service területen szerzett tapasztalat.
    Szolgáltatásorientált szemlélet, pontosság és elkötelezettség.

Előnyt jelent:

  • MS Office alkalmazások ismerete.
  • Releváns IT-szakképzés (IT-tanuló, szakiskola vagy hálózati technológia területén végzett műszaki főiskolai képzés stb.).
Bérezés: bruttó 700 000 - 750 000 Ft/ hó
Nyelvtudás:
Német