Leírás

Business Center Manager
Mire számíthatsz, ha csatlakozol a csapatunkhoz?

Képzelj el egy rendkívüli módon fejlődő, keményen dolgozó csapatot, ahol egy új kolléga hozzáértése és elkötelezettsége fontosabb, mint az, hogy mióta dolgozik a cégnél.

A House of Business 2010-ben alakult a norvégiai Oslóban abból a célból, hogy kiváló minőségű irodai és tárgyalóhelyiségeket biztosítson rugalmas feltételekkel igényes bérlők számára. A cég alkalmazottai és az igazgatósági tagok sok évnyi tapasztalattal rendelkeznek ingatlanbérleti és értékesítési területen. Oslóban nyolc egyedülálló helyszínen kínálunk irodahelyiségeket.

Budapesti működésünk 2016-ban kezdődött, és a gyors ütemű növekedést követően már négy helyszínen vagyunk jelen a város szívében: a Roosevelt, a Bank Center, a Capital Square és a MOM Park egyaránt A+ prémium kategóriás irodákat kínál ügyfeleinknek.

Tevékenységünk lényege, hogy rugalmas konstrukcióban kiváló helyszíni adottságokkal rendelkező szolgáltatott irodákat adunk bérbe. Legyen szó akár csak egy íróasztalról egy személy számára vagy tárgyalóról akár csak egy órára, vagy éppenséggel 100 fő irodai elhelyezéséről egy éven keresztül, a lehetőségek széles skálája áll rendelkezésre.

„Mi nem csupán egy irodahelyiségeket kínáló cég vagyunk, hanem házigazdák. Valódi célom, hogy az ügyfeleink olyan kiszolgálásban részesüljenek, mintha egy 5 csillagos szállodában szállnának meg.” – Fehér Attila, vezető partner

Mi a Business Center Manager feladatköre?
egy forgalmas recepciós terület kezelése, biztosítva a professzionális „első benyomást”
a meglévő ügyfelek napi igényeinek kezelése kivételesen magas ügyfélszolgálati szint nyújtásával
annak biztosítása, hogy valamennyi tárgyaló és videokonferencia-eszköz a business centerre
vonatkozóan meghatározott szabványoknak megfelelően kerüljön kialakításra
szükség esetén a business centerben más pozícióban dolgozó munkatársak helyettesítése
a termékek (bemutatóiroda, tárgyalók és közös helyiségek) megfelelő kialakítása
a business center nyitása és zárása – pl. recepció/tárgyaló terület – business centerre
vonatkozóan meghatározott szabványoknak megfelelően
annak biztosítása, hogy az ügyfél költség terhelések megfelelően és időben elvégzésre kerülnek
létesítménykarbantartás és az IT & telekommunikációs eszközök menedzselése a business centerben
panaszok kezelése
a vállalatirányítási (ERP) rendszerben tárolt összes ügyfélkapcsolati információ karbantartása és
frissítése
az összes releváns be- és kiköltözési űrlap kitöltése az új ügyfelekre vonatkozóan
az ügyfélnyilvántartás pontos és rendezett vezetése
ügyféligények koordinálása a csapat többi tagjával, például catering megrendelések, szállodai
foglalások, irodaszerek stb., valamint ezek költségeinek dokumentálása
Elvárások
felsőfokú végzettség
precíz, önálló munkavégzés
objektív, logikus gondolkodás
jó problémamegoldó képesség, konfliktuskezelési készség
folyamatok és feladatok pontos ellenőrzése
kiváló kommunikációs készség angol és magyar nyelven egyaránt
egyszerre több feladat végzése (multitasking)
rugalmasság, ellenállóképesség (reziliencia)
barátságos, ügyfélorientált hozzáállás
a munka iránti lelkesedés és érdeklődés
hatékony és együttműködő munkavégzés a csapat többi tagjával egy multikulturális környezetben
Előnyök
gazdasági és pénzügyi tudatosság
kiváló számítógépes készségek
új tanulási területek aktív azonosítása
Miért érdemes nálunk dolgoznod?
összetartó, fiatalos munkavállalói csapat és közvetlen irányítás
aktív és kreatív részvétel a szervezet működésében
lelkes, támogató háttér, igényes munkakörnyezet a város szívében
hosszú távú munkalehetőség
versenyképes alapfizetés
kiemelkedő havi forgalom alapú és értékesítési jutalék
cafeteria juttatások
havi közlekedési bérlet
Jelentkezéshez, kérünk, hogy küldd el magyar és angol nyelvű CV-det és motivációs leveled

Bérezés: Partnerünkkel történő megbeszélés alapján
Nyelvtudás:
Magyar