Leírás

Partnercégünk számára HR gyakornokot keresünk Budapest II. kerületébe, hosszú távra, heti minimum 20 órában, HO lehetőséggel.

HR adminisztratív gyakornok

Tapasztalat: Nem igényel szakmai tapasztalatot
Végzettség: Középiskola
Feladatok:

HR csapat munkájának támogatása
Be- és kiléptetéssel kapcsolatos teendők elvégzése
Az elektronikus és papíralapú nyilvántartások kezelése
Csoportos biztosítások monitorozása
Alkalmassági üzemorvosi vizsgálatok szervezése, dokumentálása
Munkavállalói időadatok kezelése
Egyéb, ad-hoc jellegű adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások:

Érvényes aktív / passzív hallgatói jogviszony megléte
Minimum heti 20 órában történő munkavégzés
Legalább 1 éves elköteleződés
Magabiztos MS Office ismeret
Kiváló problémamegoldó és kommunikáció készség
Hatékony, proaktív munkavégzésre való képesség önállóan és csapatban is
Gyors és precíz munkavégzés
Felsőfokú tanulmányokat HR szakirányú képzésen

Előnyök:

Irodai környezetben szerzett munkatapasztalat
Pénzügyi / biztosító társaságnál vagy HR területen történt munkavégzés

Ajánlat:

Hosszú távú perspektívára egy sikeres és biztos háttérrel rendelkező vállalatnál
Szakmai gyakorlat leigazolása
Közvetlen hangulatú, rugalmas munkakörülmények
Tanulási és képzési lehetőségek (belső webináriumok, céges szakmai napok, szakmai képzések)
Folyamatos visszajelzés a munkáról
Zöldövezeti, vadonatúj, fiatalos irodai környezet (relax helység, csocsó asztal, biciklitároló, zuhanyzó stb)
Sportolási lehetőség (wellness bérlet, futó csapat, foci csapat)

Bérezés: Partnerünkkel történő megbeszélés alapján
Nyelvtudás:
Magyar