Leírás

Milyen feladatok várnak Rád?:

  • Digitális csatornákon (Videóbank, Szelfi, illetve Online) kezdeményezett lakossági számlanyitások háttérellenőrzések elvégzése, háttérrendszerek kezelése, elektronikus szolgáltatások beállítása, számladokumentációk, elektronikus ügyfélkommunikáció kezelése
  • Digitális csatornán megnyitott bankszámlákhoz kapcsolódó ügyfélazonosítási folyamat ellenőrzése
  • Digitális ügyfélszolgálati feladatok háttérműveleteinek elvégzése, munkafolyamatainak működtetése, fejlesztése, tárosztályi együttműködés
  • Lakossági és vállalati ügyfelek bankszámla nyitáshoz/módosításához kapcsolódó operációs és kontroll feladatok ellátása, háttér rendszerbeállítások központi kezelése és adminisztrációja,
  • Videóbankon kötött értékpapírszámlanyitások lebonyolítása, értékpapírműveletek elszámolása
  • Elektronikus bankszolgáltatások rögzítése és ellenőrzése, módosítások kezelése
  • Bankszámlákhoz kapcsolódó szerződések, egyéb dokumentumok kezelése
  • Nyilvántartások vezetése, statisztikák készítése,
  • Részvétel új digitális bankszolgáltatások, új elektronikus adatátadó felületek tesztelési folyamatában,
  • Digitális folyamatok rendszer-összefüggéseinek és rögzítési és adatátadási folyamatainak ismerete
  • Digitális értékesítési csatornák támogatása
  • Kapcsolattartás társ-szakterületekkel
  • Eljrásrendek, digitális folyamatok ismerete 
  • Kétműszakos munkarend (délelőtt 7:00-15:30 és délután 12:30-21:00)

Erre a hirdetésre való jelentkezéshez küldjük el az adatainkat e-mailben a karrier@granitbank.hu címre

Gránit Bank Zrt.

A magyar befektetők tulajdonában álló Gránit Bank zöldmezős bankként kezdte meg tevékenységét 2010 májusában és mára Magyarország 8. legnagyobb univerzális bankjává vált. A szektorátlagot messze meghaladó növekedése és költséghatékonysága elsősorban annak köszönhetően, hogy elsőként valósította meg a digitális banki üzleti modellt Magyarországon.

A Gránit Bank célja, hogy a legmodernebb online banki megoldásokat és digitális pénzügyi szolgáltatásokat kínálja ügyfeleinek, kiemelkedő ügyfélélményt biztosítva kényelem, biztonság és gyorsaság tekintetében. Piacvezető megoldásai egyszerre teszik egyszerűbbé és fenntarthatóvá a pénzügyek intézését, igény szerint személyes tanácsadással egybekötve, biztosítva a személyre szabhatóságot és a költségkímélő megoldásokat. Az innováció mellett a bank működésének középpontjában a konzervatív hitelezés áll.

Bérezés: *
Nyelvtudás:
Magyar
Román