Leírás
Miért jó nálunk dolgozni?
- Mert egy olyan vállalati kultúrában hiszünk, ahol az innováció és a konzervativizmus együttesen van jelen és ahol a képességeidnek megfelelő munkát végezhetsz!
- Mert a mi értékrendünkben a Bank nemcsak egy munkahely, hanem egy olyan közösség, ahová érdemes tartozni!
- Mert személyesen is részese lehetsz a hazai pénzpiac egyik legeredményesebb, digitális, innovatív bankjának!
- Színvonalas munkakörnyezetben, nagyon jó csapat tagjaként dolgozhatsz.
- Változatos, kihívást jelentő szakmai feladatok.
Milyen feladatok várnak Rád?
- Videóbankon érkező vállalati számlanyitások kezelése; ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása;
- A Bank vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása;
- Vállalati ügyfelek számlanyitási igényeinek kezelése;
- Itt meg lehetne említeni, hogy milyen dokumentumokat kell ellenőrizni
A sikeres pályázó jellemzői:
- Gazdasági/pénzügyi tanulmányok;
- Banki / Pénzintézeti telefonos vagy személyes ügyfélkapcsolatban szerzett tapasztalat;
- Megbízható, felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
- Ügyfélorientált gondolkodásmód;
- Fejlett kommunikációs és problémamegoldó képesség.
Mit kínálunk?
- Attraktív jövedelem + egyéb béren kívüli juttatás (Cafeteria);
- AYCM SportPass tagság;
- Munkaidő: Hétfőtől – Péntekig: 8.00–17:00; szombati munkavégzés lehetséges 10.00-18.00 óra között;
- Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8. (Millenium Towers III. Irodaház).
Erre a hirdetésre való jelentkezéshez küldjük el az adatainkat e-mailben a hr@granitbank.hu címre
Gránit Bank Zrt.
A magyar befektetők tulajdonában álló Gránit Bank zöldmezős bankként kezdte meg tevékenységét 2010 májusában és mára Magyarország 8. legnagyobb univerzális bankjává vált. A szektorátlagot messze meghaladó növekedése és költséghatékonysága elsősorban annak köszönhetően, hogy elsőként valósította meg a digitális banki üzleti modellt Magyarországon.
A Gránit Bank célja, hogy a legmodernebb online banki megoldásokat és digitális pénzügyi szolgáltatásokat kínálja ügyfeleinek, kiemelkedő ügyfélményt biztosítva kényelem, biztonság és gyorsaság tekintetében. Piacvezető megoldásai egyszerre teszik egyszerűbbé és fenntarthatóvá a pénzügyek intézését, igény szerint személyes tanácsadással egybekötve, biztosítva a személyre szabhatóságot és a költségkímélő megoldásokat. Az innováció mellett a bank működésének középpontjában a konzervatív hitelezés áll.