Leírás

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Mert egy olyan vállalati kultúrában hiszünk, ahol az innováció és a konzervativizmus együttesen van jelen és ahol a képességeidnek megfelelő munkát végezhetsz!
  • Mert a mi értékrendünkben a Bank nemcsak egy munkahely, hanem egy olyan közösség, ahová érdemes tartozni!
  • Mert személyesen is részese lehetsz a hazai pénzpiac egyik legeredményesebb, digitális, innovatív bankjának!
  • Színvonalas munkakörnyezetben, nagyon jó csapat tagjaként dolgozhatsz.
  • Változatos, kihívást jelentő szakmai feladatok.

Milyen feladatok várnak Rád?

  • Videóbankon érkező vállalati számlanyitások kezelése; ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása;
  • A Bank vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása;
  • Vállalati ügyfelek számlanyitási igényeinek kezelése;
  • Itt meg lehetne említeni, hogy milyen dokumentumokat kell ellenőrizni

A sikeres pályázó jellemzői:

  • Gazdasági/pénzügyi tanulmányok;
  • Banki / Pénzintézeti telefonos vagy személyes ügyfélkapcsolatban szerzett tapasztalat;
  • Megbízható, felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
  • Ügyfélorientált gondolkodásmód;
  • Fejlett kommunikációs és problémamegoldó képesség.

Mit kínálunk?

  • Attraktív jövedelem + egyéb béren kívüli juttatás (Cafeteria);
  • AYCM SportPass tagság;
  • Munkaidő: Hétfőtől – Péntekig: 8.00–17:00; szombati munkavégzés lehetséges 10.00-18.00 óra között;
  • Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8. (Millenium Towers III. Irodaház).

Erre a hirdetésre való jelentkezéshez küldjük el az adatainkat e-mailben a hr@granitbank.hu címre

Gránit Bank Zrt.

A magyar befektetők tulajdonában álló Gránit Bank zöldmezős bankként kezdte meg tevékenységét 2010 májusában és mára Magyarország 8. legnagyobb univerzális bankjává vált. A szektorátlagot messze meghaladó növekedése és költséghatékonysága elsősorban annak köszönhetően, hogy elsőként valósította meg a digitális banki üzleti modellt Magyarországon.

 

A Gránit Bank célja, hogy a legmodernebb online banki megoldásokat és digitális pénzügyi szolgáltatásokat kínálja ügyfeleinek, kiemelkedő ügyfélményt biztosítva kényelem, biztonság és gyorsaság tekintetében. Piacvezető megoldásai egyszerre teszik egyszerűbbé és fenntarthatóvá a pénzügyek intézését, igény szerint személyes tanácsadással egybekötve, biztosítva a személyre szabhatóságot és a költségkímélő megoldásokat. Az innováció mellett a bank működésének középpontjában a konzervatív hitelezés áll.

Bérezés: *
Nyelvtudás:
Magyar