Leírás

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Mert egy olyan vállalati kultúrában hiszünk, ahol az innováció és a konzervativizmus együttesen van jelen és ahol a képességeidnek megfelelő munkát végezheted!
  • Mert a mi értékrendünkben a Bank nemcsak egy munkahely, hanem egy olyan közösség, ahová érdemes tartozni!
  • Mert személyesen is részese lehetsz a hazai pénzpiac egyik legeredményesebb, digitális, innovatív bankjának!
  • Színvonalas munkakörnyezetben, nagyon jó csapat tagjaként dolgozhatsz.
  • Változatos, kihívást jelentő szakmai feladatok, fejlődési lehetőség vár!

Milyen feladatok várnak Rád?

  • Meglévő ügyfelek részére telefonon történő tájékoztatás nyújtása lakossági és vállalati termékekkel kapcsolatban valamint banki termékek értékesítése;
  • A telefonos kampányokban érintett ügyfelekkel kapcsolatfelvétel, kimenő telefonhívások indítása;
  • A kampánymenedzsment terület által készített ügyfél listák határidőre történő feldolgozása valamint a hívások eredményének riportálása, nyomon követése.

A sikeres pályázó jellemzői:

  • Banki/pénzintézeti (fióki vagy telefonos) ügyfélkiszolgálásban, értékesítésben szerzett tapasztalat;
  • Banki szakügyintézői, vagy közgazdasági, pénzügyi végzettség;
  • Megbízható, felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás előny;
  • Ügyfélorientált gondolkodásmód;
  • Fejlett kommunikációs és problémamegoldó képesség.

Mit kínálunk?

  • Attraktív jövedelem + egyéb béren kívüli juttatás (Cafeteria);
  • AYCM SportPass tagság;
  • Munkaidő: Heti 40 óra
  • Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8. (Millenium Towers III. Irodaház).

Erre a hirdetésre való jelentkezéshez küldjük el az adatainkat e-mailben a hr@granitbank.hu címre

Gránit Bank Zrt.

A magyar befektetők tulajdonában álló Gránit Bank zöldmezős bankként kezdte meg tevékenységét 2010 májusában és mára Magyarország 8. legnagyobb univerzális bankjává vált. A szektorátlagot messze meghaladó növekedése és költséghatékonysága elsősorban annak köszönhetően, hogy elsőként valósította meg a digitális banki üzleti modellt Magyarországon.

A Gránit Bank célja, hogy a legmodernebb online banki megoldásokat és digitális pénzügyi szolgáltatásokat kínálja ügyfeleinek, kiemelkedő ügyfélélményt biztosítva kényelem, biztonság és gyorsaság tekintetében. Piacvezető megoldásai egyszerre teszik egyszerűbbé és fenntarthatóvá a pénzügyek intézését, igény szerint személyes tanácsadással egybekötve, biztosítva a személyre szabhatóságot és a költségkímélő megoldásokat. Az innováció mellett a bank működésének középpontjában a konzervatív hitelezés áll.

Bérezés: *
Nyelvtudás:
Magyar