Overview

A L’Oréal Brandstorm verseny, fiatalok (18-30) számára meghirdetett kiemelt innovációs megmérettetés.

Ez a lehetőség egyedülálló lehetőséget kínál minden diák számára, hogy az elméletet a gyakorlattal összekössék, és értékes tapasztalatokat szerezzenek az alábbi területeken:

Csapatmunka és kommunikáció: Háromfős diverz csapatokban dolgozhattok, fejleszthetitek a kommunikációs és prezentációs készségeiket, mindezt közösen, együttműködve.
Mentorálás: Hozzáférhettek exkluzív tartalmakhoz és mentoráláshoz közvetlenül a L’Oréal szakértőitől.
Valós üzleti kihívások megoldása: Az idei téma a FÉRFI SZÉPSÉGÁPOLÁS ÉS GONDOSKODÁS a L’Oréal Consumer Products divízióval együttműködve. A feladat úttörő termékek, szolgáltatások vagy eszközök tervezése a férfiak számára, úgy hogy a hangsúly a technológiára, a fenntarthatóságra és az inkluzivitásra van helyezve.
 
Mit várunk el a jelentkezőktől?

Egy 3 perces videó elkészítését, amelyben bemutatják csapatukat és 5 kérdésre válaszolnak.
Innovatív ötletük 3 diából álló prezentációját.
Mit kaphatsz ha jelentkezel?

L’Oréal szakértőktől kaphatsz tanácsadást
Munka lehetőséget a L’Oréalnál
A nyertes csapat 3 hónapos álláslehetőség kaphat az anyacégnél Párizsban
Hisszük, hogy a L’Oréal Brandstorm 2025 remek lehetőséget kínálhat számodra.

Jelentkezz most!

About L'Oréal

A L'Oréal, a világ vezető szépségipari szereplőjeként több mint 115 éve egyetlen dolognak szenteli magát: a szépség iránti vágyak teljesítésének. Célunk, hogy olyan szépséget hozzunk létre, amely előremozdítja a világot. Szépséget, amely befogadó, etikus, nagylelkű és elkötelezett a társadalmi és környezeti fenntarthatóság iránt. A magyar leányvállalat 22 globális márkát forgalmaz a régióban, többek között a L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline New York, NYX Professional Makeup, Vichy, La Roche-Posay, Cerave, Lancôme, Yves Saint Laurent Beauty, Armani, Prada, L’Oréal Professionnel, Kérastase, Redken márkákat.

Nyelvtudás:
Angol