Leírás

TÉGED KERESÜNK, HA:

  • Felsőfokú gazdasági/pénzügyi végzettséggel rendelkezel;
  • 1-3 év banki releváns területen eltöltött tapasztalat előnyt jelent, de ha pályakezdő vagy akkor is várjuk a jelentkezésedet;
  • Az angol nyelvet középszinten írásban és szóban is tudod használni;
  • Magas szintű felhasználói Word és Excel ismereteid vannak;
  • Kimagasló kommunikációs és problémamegoldó készséggel, valamint pénzügyi, számviteli affinitással és elemzői szemlélettel rendelkezel, stratégiai gondolkodású, proaktív és ambiciózus személyiség vagy;
  • Nagyfokú precizitással teljesíted feladataidat, képes vagy a határidők betartására és nem okoz gondot a csapatmunka sem.

A PROGRAMBAN VÁR RÁD:

  • A Gránit Bank Vállalati Üzletágában a személyiségedhez legjobban illeszkedő értékesítés támogatói vagy ügyfélkapcsolati menedzser pozícióban végzed a munkád, szoros együttműködésben a társterületekkel, mint kockázatkezelés, jogi terület, hitelkontrolling, treasury;
  • Változatos feladatok, tárgyalásokon való részvétel közép és nagyvállalatok vezetőivel, iparági ismeretek elsajátítása, kiterjedt kapcsolatrendszer kialakítása
  • Hitellimit-előterjesztések, elemzések készítése, részvétel az ügylet képviseletében a döntéshozói bizottság előtt, aktív részvétel a szerződések megírásában, szerződéskötésben; 
  • A Bank közép- nagyvállalati és projektfinanszírozási hitelportfoliójának kezelésében való aktív részvétel, monitorig és a mindennapi ügyfélkapcsolattartói feladatok ellátása
  • Fiatalos, összetartó csapat, támogató légkör
  • Mentorálás, hosszú távú karrierlehetőség
  • Versenyképes fizetés

Erre a hirdetésre való jelentkezéshez küldjük el az adatainkat e-mailben a karrier@granitbank.hu címre

Gránit Bank Zrt.

A magyar befektetők tulajdonában álló Gránit Bank zöldmezős bankként kezdte meg tevékenységét 2010 májusában és mára Magyarország 8. legnagyobb univerzális bankjává vált. A szektorátlagot messze meghaladó növekedése és költséghatékonysága elsősorban annak köszönhetően, hogy elsőként valósította meg a digitális banki üzleti modellt Magyarországon.

A Gránit Bank célja, hogy a legmodernebb online banki megoldásokat és digitális pénzügyi szolgáltatásokat kínálja ügyfeleinek, kiemelkedő ügyfélélményt biztosítva kényelem, biztonság és gyorsaság tekintetében. Piacvezető megoldásai egyszerre teszik egyszerűbbé és fenntarthatóvá a pénzügyek intézését, igény szerint személyes tanácsadással egybekötve, biztosítva a személyre szabhatóságot és a költségkímélő megoldásokat. Az innováció mellett a bank működésének középpontjában a konzervatív hitelezés áll.

Bérezés: *
Nyelvtudás:
Magyar