Leírás

Feladatok:

Utazási dokumentumok ellenőrzése,
Hibák kiszűrése és továbbítása az illetékesnek,
Pénzügyi adminisztráció,
Telefonos, e-mail-es kapcsolattartás.

Elvárások, előnyök:

Érdeklődsz a pénzügyek, adminisztratív támogató feladatok iránt
Precízen és lelkiismeretesen dolgozol,
A monoton feladatokat szívesen végzed,
Felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel,
Előny: pénzügyi és/vagy adminisztráció területén szerzett tapasztalat.

Jelentkezéshez szükséges dokumentumok:

Szakmai önéletrajz

Amit kínálunk:

Stabil, megbízható, nemzetközi háttér
Teljes munkaidő, kezdetben gyakornoki vagy határozott idejű, később alkalmazotti státuszban, kiszámítható, transzparens bérezéssel
Sokszínű gyakorlati tapasztalat Európa vezető online utazási ügynökségénél
Közvetlen és támogató vezetés, profi, agilis csapat, folyamatos szakmai továbbképzések
Munkavégzés egy könnyen és kényelmesen megközelíthető, kellemes belvárosi irodában

Erre a hirdetésre való jelentkezéshez küldjük el az adatainkat e-mailben a karrier@invia.hu címre

Invia.hu Kft.

Európa vezető, nemzetközi hátterű online utazási ügynökségének elhivatott csapata egész évben azért dolgozik, hogy ügyfeleik egy gondtalan és emlékezetes utazás élményével gazdagodhassanak. Mindezt a hazai piacon kiemelkedő, saját fejlesztésű, a napi munkára szabott rendszerek és profi eszközök, ezek használatára felkészítő tréningek, folyamatos továbbképzések, személyre szabott fejlesztés támogatja. Egy valóban csapatként működő, ugyanazért a célért dolgozó stáb keresi most új tagját a következő szezonra készülve.

Bérezés: 1630 Ft/óra
Nyelvtudás:
Angol
Magyar
Szak:
Bármely szak